måndag 27 april 2015

Gottegrisen

Ikväll körde jag till klubben för att träna, det var bara jag.  Anledningen var att förra veckan lovade jag Swea att hon skulle följa med.
 Swea har haft lite paus, så vi börja lugnt, satte upp lite konor som vi gick slalom mellan. I början lite försiktigt men efterhand visade hon sitt rätta jag.
Hon var mycket duktig och jätteglad att få jobba lite igen.

Soya var också med, även  hon skötte sej snyggt. Först lite lydnad som gick bättre än på ett tag.  Sen fick hon också jobba lite vid konerna.
JAG är så nöjd med mina töser.


 Och för er som undrar så har Swea växt 2 cm om midjan och en om bröstkorgen,


men än vet vi inget.  Prinsessan Swea gillar ligga mjukt. Hon har en rosa dyna i ett hörn i vardagsrummet där tar hon sina tupplurer, när hon inte lurar på något ätbart. Hon är en gottegris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar