måndag 30 mars 2015

Soyas första rallybana

I helgen hade Soya brorsan på besök.
Han blir SÅ trött när han hälsar på oss

Stackars Bamse!
Jag gillar Bamse en snygg och söt kille
 Jag har även fått bilder från Soya och Bamses syster.

Fina lilla Vilda.
Har förvånats flera gånger över hur lika de här syskonen är, mest till sättet.

Nu jobbar Soya o jag hårt för vår första start i rallylydnad. Datumet har jag nog ändrat, nej inte längre fram utan närmare i tiden, kan inte vänta, längtar efter att få veta vad Soya säjer om tävling.
Idag gick vi första banan, vi som knappt tränat momenten som ingår .

Lite nöjd är jag allt. Det är mycket bra med kompisar som ställer upp och filmar, mycket nyttig att se hur det ser ut.
 Här kommer nu filmen på vår allra första bana.
Soyas första rallybana

Och vi provade en gång till

Runda 2 här






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar