fredag 27 mars 2015

Blandad kompott

Vad har vi gjort?, ibland kan jag knappt minnas.
Vi har tränat och jag har bestämt datum för tävlingsdebut, det är en dubbeltävling inte allt för nära i tid utan vi hinner träna lite.
Jag känner som om Soya kan det mesta, det som inte funkar hinner vi träna på. Detta bli spännande, på måndag har jag tänkt att göra en hel nybörjarbana och be någon filma.

Så här trött blir Soya av att träna, positivt tycker jag. ( hmmm.... även jag blir blir trött)

Det bästa denna veckan är
att Swea ville vara med och träna lite. OCH att hon gick ett superbra spår. BLIR så glad

Jacki har fått en genomgång av pälsen som avslutades med ett bad
Finaste Jacki! det är så svårt att se sin bästa vän bli gammal. Jag har så många fina minnen tillsammans med Jacki.  Hon är inte längre den spralliga, busiga Jacki som inget missar, med ålderns rätt så sover hon mycket och bryr sej inte längre speciellt mycket om besökare. Hon som alltid älskat alla. Men trots allt så mår hon nog bra, känns det som, det är bara så att hon är gammal med sina snart 12 år.

Igår lyckades jag slippa undan städningen. Städa är absolut inte min grej, slipper gärna undan.  Igår påskpysslade jag.

 Istället fick jag ta tag i dammtussarna och grushögarna idag, jättebra!! när jag blev klar var det dags att ta en sväng med hundarna. Nedan står sötaste Swea och väntar på att jag ska bli klar.

 OCH vad händer??  givetvis så regnar det!!!!! FINT DE' så nu har jag sysselsättning imorgon också.


ha de gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar