lördag 7 februari 2015

ELLEN

Idag har vi haft besök av ELLEN (Drömflockens Anne Bonney) hon är efter Nelli och Jax-On (Drömflocken Krusmynta och Merry Cocktail's Honour)
En jättetrevlig och go valp, nu 7 månader. Jag är så himla nöjd med denna kullen, det är bara en jag inte träffat MEN hoppas på ändring där. Dom är super trevliga och verkar ha väldigt bra pälsar.
 Det blev många bilder, svårt att välja så här kommer en hel hög

Denna bilden gillar jag! med skuggan på väggen





Det är lite kasst med speglarna på väggen!! Detta var förebilder

 Några efter bilder



Goa lilla unge!

 Annars har jag så sakta återhämtat mej! Vi tränar lite Soya gör framsteg i apporteringens konst.
Jag uppfann en ny apport som inte för liv när den trillar på golvet.
Den funkar himla bra!! Man har sina ljusa stunder.

Swea tränar också och vi var iväg på tordagkvällen och tränade med en ny grupp. Trevligt, Swea lite seg i början men glömde bort sej och sen gick det bra.
Ja tyvärr är det väl allt nu och NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ hon löper inte än. Hur kan hon bara vara så taskig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar