måndag 26 maj 2014

oskyldig!!

Igår var jag ju borta och gubben hade fullt upp ute, så hundarna var inne själva en del. Imorse såg jag något i ena hunddynan, MIN kamera!!! Den lilla kameran som jag har stickat ett fodral till och just det, fodralet fanns inte där, Jag letade både under soffan, fåtöljer, i hundsängar och överallt,men NEJ det fanns inte. Jo lite ludd hittade i hundsängen.
JÄDRA SOYA, förbaskade hund att du inte kan låta bli saker, ja sådana tankar och jo minnsan ännu värre.
 Men OK bäst vi ger henne lite sparris, och det gillade hon.
 Jag gick ut, inne igen hitade jag en ganska vältuggad elräkning, SÅ gott var det alltså med sparris.
Måndagkväll träningskväll på klubben i vanlig ordning. Lastade in Swea och Soya, på klubben ut med dom för en kisserunda.
Vi gick en liten bit sen bajsade Soya och även Swea
och där komlite av fodralet
Ops resten också!!! MEN FRÅN FEL HUND!!!!!!!!!!!!!!
DET VAR SWEA SOM STAL MIN KAMERA OCH KÄKADE UPP FODRALET!!
Trodde ju faktiskt att hon hade vuxit ifrån sånt.

Träningen gick bra och vi blev filmade igen denna gången gick vi en mästarbana, som vi inte alls är redo för, MEN till min stora förvåning det såg inte allt för tokigt ut. Duktiga Swea
 Och Soya skötte sej väldigt bra också.  En bra kväll

De 3 saker jag är tacksam för idag är
1 en härlig promenad i förmiddags.
2 Kamera fodral kom från även om de var från fel hund
3 nöjd med hundarnas träning Dom var duktiga


 

1 kommentar:

  1. he he så feil kan man ta... Noen ganger er det best å ikke si noe før en er helt sikker ;)

    SvaraRadera