måndag 26 maj 2014

8 år

Tänk att förra vecka den 22/5 blev Jackis första kull 8 år
Någon uppdatering blev det inte då.
Men nu kommer en bild på Candy
Före trimningen
Efter
 och en till


Idag har vi finputsat och badat damen nu ska hon vara fin några dagar.


Igår hade vi fin besök , Bamse med matte.
 Så himla fin är han, gillar verkligen honom, ( lika fin som syster Soya?? eller )

En lång promenad blev i förmiddags och ikväll blir det träning på klubben, tyvärr känns det som om vi inte tränat så himla mycket. Nu är det så mycket som ska göras, Candy skulle bli fin, gräset ska klippas  och lite har jag kunnat hjälpa till med på aktivitets banan. Men får erkänna att poppnit tången orkade jag inte få till det med, nä jag fick sköta borrmaskinen istället. Det tar sej ett antal nitar till och sen ska stängslet hängas på plats och en grind ska svetstas SEN är den klar.

Blev utmanad på facebook att i 7 dagar dela med mej av 3 saker som jag gläds över eller är tacksam för igår blev det
 sonen som ringde och önskade en bra morsdag.
Bamse som kom på besök
 Att jag  åkte till mormor som blir 93 idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar