fredag 7 december 2012

kanske en himla tur

Vi har lite problem med stopp i avloppet, igår var dom här och spolade för andra gången på kort tid.
 Jag var i köket och tyckte jag hörde något konstigt.
 Min hörsel gör ibland så konstiga saker, men nu var det absolut något jag inte kunde förstå vad var. Kollade runt lite för att sen glänta på dörren till toan, då står det som en fontän ur toastolen..... Jag är ju evigt tacksam att det inte var där stoppet satt.
 En rejäl julstädning blev det.

Ja det är därför det inte blev uppdaterat här "jag tyade inte".  Har drabbats av en förkylning som hållt på att bryta ut i några dagar nu. Har haft turen att slippa från sånt här i 7 eller 8 år, nåja man kan inte gå fri hur länge som helst.

 Så här kommer några bilder från gårdagen då de små är 8 dagar. mer än så blir det inte idag, utan nu ska jag kurera mej så vi kommer iväg på söndag Jacki och jag

 Här har vi bästa primadonnan  med  småttingarna

Trötta

 och nu mysebilder











2 kommentarer:

  1. Inte kul med den toan! Nästan ryser här:)
    Väldigt goa' små "korvar" istället. Det ser ju så väldigt skönt ut när så'na där småttingar sover, men vill bara mysa med! :)

    SvaraRadera