söndag 31 maj 2015

Jag blir fnattig

Så är det den där Soya!
 Soya började dagen med lite extra tillägg ovanpå frukosten


Om det nu kan vara något att äta??

På klubben värmde vi upp gick banan och lite sånt som hör tävlingsdagen till.
Startnummer 1! Välkommen i på banan.
Och så var vi igång, flöt på ganska hyfsat "ända" till skylt nr 4 DÅ det plötsligt började klia något så in tusan bakom örat på Soya. Och ovanpå det skulle hon inte sätta sej ner igen, det kostade -13p. Och sen lite snusande och sträckta koppel på det så föll vi ner på 76p. Med de poängen slutade vi på en 2:a plats i vår klass.

Vad hon än gör den där Soya bra eller mindre bra så tar hon ut sej totalt
Helt slut i batteriet!!!
   Vill inte riktigt påstå att jag är jättenöjd med vår prestation. Men Soya är Soya, och lika hjärtego trots det.

Jag har sytt nya halsband till mina hundar
och ska göra denna varianten också till dom
Imorgon ska vi träna, Soya och jag, och vi ska öva mycket kontakt!!!!! Tror det skulle göra våra tävlingssituationer SÅ mycket bättre



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar