söndag 5 maj 2013

10 år!!

  Igår var det kalas hela dagen,  SE VCH LP1LP2 Bright Dream's Black Is Black fyllde 10 år.
                                                 JACKI
 Tänk vad tiden går.  Jacki det finaste vi har.

Och inte är det alla 10-åringar om får besök av självaste uppfödaren på bemärkelsedagen
Och fin present fick hon. Godis och en rosa anka med pip i, den blir perfekt när vi tränar.

Tårta på dagen och på kvällen blev det
vad tror ni, klart det finaste till den finaste, oxfile'. Det var så gott att
Swea kände doften och ville fira hon också. Klart att både Candy och Swea fick smakbit dom också.

Jacki hade många besökare, men anledningen var inte bara henne födelsedag, nej vi planerade vår träff också.
 Det blir uppvisning av apportering. Ni kan prova att apportera fågel, kaninsläp,  agillity, tipsrunda, lotteri och cockerrace.




Här vill vi passa på att tacka våra sponserer, många fina priser finns att vinna.

ÄN ÄR DET INTE FÖR SENT ATT ANMÄLA!!! 
ETT MAIL, SMS ELLER VAD SOM SKRIV GÄRNA HUR MÅNGA NI ÄR!
 Man behöver inte testa allt det är kul om ni bara kommer.

 Ikväll var det kurs för Swea, OCH jag vill bara säja ikväll var hon duktig, himla duktig. Förra veckans heldag med Jacki har satt sina "spår" och jag provade att värma upp annorlunda och BELÖNA träningsviljan, ooops vad händer...Jo en mycket piggare, ivrigare Swea. Jag provade även ett annat kommando som hon igentligen säkert förstår mer än det jag använt.
Nu ska vi börja träna snurr, och backa med både Jacki och Swea. Och jag ska belöna träningsvilja och försöka minnas vad vi lärde på kursen. Just nu har jag  mycket att tänka på,  träning, vår träff och jag  har fått ett erbjudande jag inte kan tacka nej till, mer om det längre fram. Det blir mycket spännande kan jag lova.

Om någon timma är det tid att hämta sonen som varit en tripp upp i landet, han är hemma en vecka för att sen resa till USA på en månad.
 Nu blir det kaffe och lite stickning som tidsfördriv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar