fredag 22 januari 2016

En lycklig Soya

Vi hade besök häromdagen
Madame med matte Rebecka

 Vi glömde klart ta foto när hon kom, men jag trodde ju aldrig att valppälsen lossade redan.


Jag gillar denna tösen skarpt. Hon är väldigt välutvecklad för sin ålder. Rejäl benstomme väldigt bra förbröst och en mycket bra bröstkorg. Dessutom gillar jag hennes temperament och träningsviljan. Madame gillar att träna och det sätter jag stort värde i.  Madame och hennes matte kommer att träna rallylydnad , det ska bli så kul att följa dom

Klart att mamma Swea skulle vara med på bild, hon är ju familjens stora linslus.

Idag tog jag mej tid att träna lite i stugan med Soya. Hon ÄLSKAR det.
fina Soya som gjorde många mycket bra saker idag.

belöningen bl.a.
ibland vill hon verkligen kampa

Dagen anteckning i vårt block
Hon är underbar, när hon vill.   Nu börjar saker falla på plats och jag har ev en plan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar