tisdag 17 november 2015

Spår o plockepinn

Dagens blev som vi planerat. Ett spår till Soya

Det låg ca 1 timme. Jag tyckte hon skötte sej bra. Men var helt övertygad om att sista vinkeln, hm ja den hade jag glömt bort. Nu får jag erkänna att det är nog hög tid att börja lita på henne!

I em gjorde vi lite pallövningar, stå-sitt och apport, inga problem hon var väldigt med.



Swea fick göra vad jag kallar plockepinn, jag lägger ut diverse saker på en stig, dom ligger tätt. Swea ska markera och helst också apportera dom till mej. Hon missade en sak och hade inte lust att apportera alla men 5 av 8 tog hon och den 9.e missades ju helt.



Imorgon, ja tror vi tar lite lugnt och försöker på lite ordning på Candys päls, kloklippning och lite sånt på de övriga'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar