onsdag 4 mars 2015

Positivt

Igår var vi på klubben och tränade, Swea var med på noterna och skötte sej ganska bra. Lite avslagen men hon ville vara med!!
Soya var ju då absolut inte avslagen, nej igår visade hon lite av sin gamla stil. Okoncentrerad och dessutom var det absolut tvunget att morra och mopsa lite mot Winna. Winna som är en träningskompis supersöta samojed. söt som socker. Nåväl det var inte så mycket och hon ångrade sej fort och for fram och började pussa Lotus istället.  Okay lite bra saker fick vi till.
 Dagens träning för Soyas del blev inte så himla mycket bättre, men vi skärper oss till i morgon.
Swea gjorde även idag flera bra saker och dessutom gick hon ett spår på ca 500 m spårar bra MEN mycket lite intresserad av apporterna, karamellburkarna så mycket mer intressanta.

Gubben han är alltid så positivt inställd på allt vad träning, motion eller gympa heter!!!!!!( Nä han är den mest negativa som finns tills allt sådant)

. SÅÅÅ nu ikväll sitter jag här i soffan sidanom mej ligger Soya.  Jag frågar Soya: Är du trött Soya?  Ja av henne fick jag inget svar utan det kom från han den positiva. JA du har väl plågat hunnen igen??
Ja det är så han ser vår träning.  MEN när jag tittar på filmer där  Soyas tränar, ex den på bollen INTE tycker jag att hon ser speciellt plågad ut!! eller vad tycker ni??

klicka på Soya nedan om ni inte sett filmen innan


Soya      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar