måndag 1 september 2014

NU

är vi här igen!!
 En vecka så fullspäckad att jag hann ingenting!
Jag har missat 8 veckorsbilder och vikter, ja inte heller idag har jag fått tagit de fotona och inga vikter
 UTANvi börjar så smått med lite vardags bilder






 trött Captain Morgan
 Och en ännu tröttare Captain Blackbeard

visst är dom fina!

NU till en nyhet som fullkomligt överrumplade oss. ALFHILDA har hittat sin familj!
Så kul denna lilla charmiga tös har en egen familj, hon får också 2 äldre "syskon"  2 cockerflickor finns redan i familjen.


Ett försök till snyggebilder i all hast innan badet
som övervakades av Soya
Som inte fattade att snart skulle det vara hennes tur att duscha

Ett familjefoto och HEJ DÅ och LYCKA TILL med lilla tösen, ska bli spännande att höra vad hennes tilltalsnamn blir. Vi träffar Alfhilda o matte på söndag då vi ska göra valptestet.


Och här sitter Nelli och spanar! efter matte och husse, för idag var det hennes stora dag.Hon flyttar hem igen. Jag är övertygad om att hon har längtat efter denna dagen och lika säker på att hon visste att idag var det dags. Fina lilla Nelli har varit en mycket duktig mamma, skött ungarna väl, passat och skyddat dom. Och så duktig på att leka och uppfostra.  Väldig lik sin mamma Jacki i sitt sätt att ta hand om ungarna.




En stor kram till ungarna!

Och jag vill tacka Nellis matte och husse för den SÅ fina buketten helt i mina färger och det fina kortet som måste vara Alfhilda!?? 






1 kommentar: