måndag 30 juni 2014

56

Swea, Soya och jag har precis kommit hem från klubben. Vi har varit och tränat, Soya hade fullt upp med alal dofter efter helgens utställning. Lite bra saker fick vi gjort, är väl inte helt nöjd med hennes insats i dagens övningar. Ok, anledningen är alla de dofter, men lite bättre kunde jag önska.
 Swea däremot jätteglad och skötte sej mycket bra, är så nöjd. Vi gick en mästarklassbana, inte så bra men det fanns glädje i det vi gjorde och det är viktigast. Övningar vid tomma skylthållare där jag fokuserade på att ge henne utrymme mellan mej och skylten, det funkade bra.
  En skön kväll på klubben har vi haft.

Nelli har nu gått 56 dygn,
Lilla tös, det är tungt men hon vill ut och gå skogen. Det går sakta och allt ska undersökas och kissas på. Hon tar det lilla lugna.




Bilder från alla håll, själv tycker jag inte hon ser tjock ut på bild som hon verkligen är.
Det går trögt att få ner maten men med lite färskfoder i och lite hjälp så slinker det ner lite i taget.
Full aktivetet är det på de små liven, tror dom snart vill titta ut.
Jag hoppas dom väntar några dagar till............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar