måndag 19 maj 2014

Filmtajm

Träningskväll på klubben, började med Soya som verkligen gick bra ,fint fritt följ, bra kontakt och följsamhet. Men lilla morrhoppan gör sina utsvävningar och kommer inte lika bra som tidigare. Idag var vi på en del av klubben som hon inte varit mer än enstaka gånger., så klart att det var spännande. I vilket fall som är jag väldigt nöjd med henne.
Swea ja vi kämpar med högerhandling och det känns som om vi är låååååångt ifrån något bra resultat. Så idag hade vi bestämt att kompisarna skulle filma oss för att jag skulle se hur det ser ut.
Deras tanke är att det ser bättre ut än jag tror, så här kommer en film på några skyltar jag valt












Andra filmen går vi bara rakt fram för att få en annan syn på det.
 Vet inte riktigt vad jag tycker, Swea ser väldigt glad ut, som Susanne sa kontakten inget fel på. Och jag ska nog vara ganska nöjd, Rom byggdes inte på en dag, och givetvis gör vi framsteg det ser t.o.m. jag.
Vi fortsätter att träna genom att backa då det känns som det ger resultat

Det var det hela idag, aldeles jobbigt att få till det med filmerna, behöver nog gå en kurs i datahantering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar