söndag 11 maj 2014

Cockerträff 2014

 Ja då var årets cockerträff över för denna gången.
Det började bra
Och många sa att det blir inte regn, men så blev det, trots att jag hade full regnmundering med. Det regnade rejält och någon tyckte att grilla fick vi nog hoppa över. Men jag och flera med mej var hungriga så klart vi skulle grilla.  ( och regnet passerade)
Men först skickade vi ut alla.

Tipsrunda så klart
 
Därefter lite mingel


Grillen tändes av grillmästarna

Något frågande Lotta,  får jag ta min korv?



så gott
Rut är också sugen
 Så har vi Bengt som visar hur vi tar hand om öronen på våra cockrar.   Han använder "Oticurant"
 

Söta Bamse

Och högfärdiga Soya med mamma Gucci  Dom hade nog inte så mycket att prata om idag.

Vår träningskompis Lotus, så fin

Söta Wilda ( Nellis syster)
Vackra Frida

Här en katt bland hermelinerna???
Samma ålder på valpisarna

  En fin och trevlig dag ;trots att vädret skulle retas lite med oss

Vi försökte få till en bild


Jag och de "mina"

Jag hoppas på fler bilder från andra som fotade.

Tack alla som dök upp, är så glad att ni kommer. 

 till nästa år beställer vi lite bättre väder, eller??



 



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar