söndag 29 december 2013

Kanske en föraning??

 Nu närmar sej ett nytt år, tänk bara 2 dagar kvar på 2013!!
Nyårslöften?? Ja jag brukar nog aldrig avge några sådana, men i år har jag faktiskt funderat lite.
 Jag har ett stort intresse sidanom mina älskade hundar.
Jag handarbetar, mest blir det stickning och jag stickar massor, SÅÅ nu har jag bestämt att ta tag i de s.k. UFO:n.( unfinished objekts)  alltså de saker som aldrig blev riktigt klara. Och en del broderier finns här och även ett eller annat tygstycke som skulle bli något  "fantastiskt". Detta är min nyårslöfte att allt ska bli slutfört!!!....    Men det är kanske så att nyårslöften är till för att brytas, ja vi får se men bara tanken gör att tycker jag är en bit på väg.

Jag har fått ännu en bild av en Swea dotter, jag ska visa den någon dag, hon är så söt och SÅ lik sin mamma.

Nu blir det istället av någon anledning några bilder på vår NELLI
Nelli ca 10 veckor

8 månader

18 månader

18 månader

18 månader


Här fågelträning, Nelli är en mycket duktig jakthund.
Det var bilder på söta Nelli och med dom allt för idag
 Ha de gott!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. SÅ söt och fin hon är Nelli!
    Och tjejerna nedan också ;) Lilla Soya verkar "störtskön"! ;)
    Har ambitioner liknande dina..... Om inte annat ska jag försöka mig på inköpsförbud gällande mer garn..... Med 2 undantag: ev komplettering + Syfestivalen :) Och så ska jag göra en lista på förhoppningsvis färdigt 2014. Göra klart o inte bara starta nytt... Utom humörtröjan som ska startas nu 1/1 förstås.

    SvaraRadera