fredag 27 december 2013

Annandagen

På annandagen gjorde vi en tur till Ravlunda. En blåsig men härlig promenad vid havet.

       Med oss hade vi Swea och Soya. här kommer några bilder jag vill dela  med mej av

 I bakgrunden ser ni kullen längst ut som är Stenshuvud
 Swea drömmer, om sommar?
 Sötaste Swea


Soya är inte lätt att fånga

Oftast full rulle
Eller så skiter hon i det och bara går, Swea undrar vad hon håller på med, kameran är ju framme.
Jag och mina sobelflickor i ett samtal.

Fina bilder har vi fått från Sweas söta dotter Astra, titta och se hur lik hon är sin mamma

Så vill jag passa på att tacka för alla julhälsningar, julkort via post eller mejl och trevliga SMS!!



En GOD FORTSÄTTNING på er ALLA.


Min tomte till vinbagen som jag gjorde i sista minuten, tycker den är så fin

 

1 kommentar:

  1. Jag älskar ravlunda, där är så himla fint. Underbara bilder på sobel-tjejerna också :-)

    SvaraRadera