söndag 13 oktober 2013

Klubbmästerskap

YES, YES! vi är tillbaka med senaste nytt!!
Börjar lite försiktigt med några bilder





Söta Vilda en buse som gillar att gräva,bära och bitas, mindre populärt är skönhetsvård, som kloklippning och borsten.

Lika söta Bamse med "brorsan" Lufsen. Så fina, vi längtar till onsdag då dom kommer på besök, ska bli så kul. Vi har en till här som säkert kommer att tycka det blir toppen kul.

Och här kommer mer.
Idag var det klubbmästerskap på klubben. Jag deltog med Jacki och Swea. Först var det bara jag och en till som anmält, men i slutändan blir det 2 till och en av dom med 2 hundar. Totalt alltså 6 tävlande ekipage.
 Jag tävlade fortsättningsklass, en i avancerad med sina 2 hundar och 2 olika förare i nybörjarklass.
Mina hundar kändes bra och i fin form. Så inget att klaga på idag.
 Innan prisutdelning hann vi fika och det satt himla bra med hamburgare och en kopp kaffe.
Först delades priser ut i agility, och därefter var det vår tur
Här har ni oss alla, till vänster fjäskar Swea med domaren.
 Det behövdes inte hon hade skött sej bra

Våra fina hundar placerade i ordning på prispallen
Och en bild till på de 3 kompisarna
Och tillslut en bild på TBK  Klubbmästare i Rallylydnad 2013
Jacki fick 99 p, Swea 94 och Lotus om jag inte minns fel 87p

En trevlig fm hade vi på klubben och trots lite blött ett härligt väder.

HA DE GOTT






3 kommentarer:

  1. Jättegrattis!!!
    Även till den busiga sötnosen :)
    Antar det är kul att ha henne kvar lite, för det var väl så det var?

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till Klubbmästerskapet med Candi!
    Vilka goa bilder också :)

    SvaraRadera