lördag 7 september 2013

Då var det dags

Som jag sa, tiden går och nu börjar vovvarna att flytta.
 Först ut var mamma Gucci, NU ville hon verkligen hem till sin familj. Jag är övertygad om att hon visste att nu var det dags.


Efter att blivit badad och torr igen myste hon med ungarna, ute i solen.

På kvällen hade vi det mysigt

Dom njuter i soffan.

Sötnosarna, som vet hur man njuter.

Jag var borta ett ärende på eftermiddagen, hemma igen öppnade jag dörren, och där var bara 3 hundar. Måste erkänna att jag saknar Gucci, hon är en lätt och trevlig hund att ha och hon vande sej fort vid våra rutiner.
 11 veckor har hon bott här, och gett oss 3 mycket fina och trevliga valpar. JAG är så glad att jag fick låna henne, Gucci är Gucci och det finns så mycket Jacki i henne, mer ju mer jag lärde känna henne igen.

Idag var det Sojas tur, först bad


Sen torkade hon i solen och resten av tiden bråkade hon med syskonen i vanlig ordning.
Sen kom matte och hämtade henne.
Lycka till Filippa och Soja, tror ni kommer att trivas tillsammans.




.



2 kommentarer:

  1. Jasså busungarna får ligga i soffan o mysa! Åh vad vi längtar, är ju en hel v till o han är redan stor! Vill inte missa för mycket!!!

    SvaraRadera
  2. Så otroligt söta de är! Måste kännas i hjärtat att lämna dem ifrån sig. Tack för tipset om apporteringen, det tas tacksamt emot:-) Imorgon ska vi tävla!
    Hälsningar Sanna och Sheila

    SvaraRadera