lördag 31 augusti 2013

var tar tiden vägen

Jag vet inte men jag hinner ingenting, valparna har blivit 7 veckor + några dagar. Tyvärr så har jag ju inte min fotograf här, han studerar på annan ort.
 Har testat med en annan, med mindre tålmod så nu får det bli som det blir.
Lite blandade bilder










 Hane 2820g
Tik 2700g
Tik 2620g
Bilder och vikter är från dagen de blev 7 veckor

 Alla valpar har fått nya hem och kommer att flytta pö om pö.
Gucci flyttar också hem igen, det kommer att bli tomt efter henne. Hon smälter bra in hos oss, är mysig och kelig. Klart att hon saknar sin familj och dom vill ju klart ha hem sin Gucci igen.

Vi tränar och har gjort upp en plan för de kommande 4 veckorna, när de är avverkade så är det planering igen. Tror det kan bli bra.
 Vi  ska tävla i slutet på sept. trots att det inte skulle bli så.  Både Jacki och Swea, en heldag med 2 tävlingar, båda startar i fortsättningsklass ( rallylydnad).

 OCH nu blir det hundpromenad, de små vilar

.Ha en bra dag





3 kommentarer:

  1. Oj vad stor han blivit!! Två v exakt idag tills vi ser honom igen, han kommer vara så stor då! Har köpt en mysig liten hundbädd till honom, Lufsen envisas om att han ska ner i den, trots att den är på tok för liten för honom. Så vi fick plocka undan den i väntan på Bamse!

    SvaraRadera
  2. Vilket tyst hus ni ska få efter det där busgänget!
    De är otroligt charmiga hela gänget:)

    SvaraRadera
  3. Vad fina små charmtroll du har :-) vet inte om du kommer ihåg mig, jag har Sheila, som kommer från kennel cockett. Sheila ska också paras så fort hon satt igång sitt efterlängtade löp! Vi är så spända.

    Tävlar fortfarande i lydnad som jag vet att du också gör/gjorde. Behöver lite tips angående apporteringen, Sheila hämtar den med glädje men släpper den när hon kommer in, innan hon hinner sätta sig.

    Kolla gärna in vår nya blogg! Ska bli kul att börja följa er igen :)

    Mvh Sanna och Sheila

    SvaraRadera