tisdag 20 augusti 2013

fullt upp

 Ja så är det, vi har haft fullt upp! Hinner varken det ena eller andra. Söndagen tillbringades mestadels i bilen, för att skjutsa sonen. Han ska studera 37 mil bort, och givetvis var det en hel del saker han skulle ha med. Det är ju liksom inte bara åka hem och hämta det han glömde.
 Måndag fick jag ta igen det jag missat i valparnas utveckling, för visst händer det saker varje dag. Tro nu inte att valpar och de vuxna var hemma själva hela långa dagen, absolut inte här fanns barnvakt åt dom.
 Måndag kväll: klubben för att träna, en mycket givande kväll och jag ser framemot nästa måndag då ska vi planera höstens träning. Det tycker jag blir väldigt bra så vi får lite struktur på det hela. Så nu går jag här och fundera på hur JAG vill att min och mina hundars träning och mål ska se ut. Tror att vi är klara för fortsättningsklass, men av olika anledningar är det inte säkert att det blir någon tävling i höst.

Över till valpisarna, dom är ljuvliga.



Tar för sej på valpars självklara sätt, dom tror dom äger världen. Swea tycker dom är lite jobbiga. Moster Candy tycker mest dom småglin som ska sättas på plats. Mormor Jacki bryr sej inte värst mycket men kan visst både leka och uppfostra dom.
 Uppfostra, det är kul att se Gucci uppfostra sin odågor och att vi är helt eniga hon och jag om vem som behöver mest uppfostran






Hon är en tuff mamma och håller fast de små till dom ger sej.

Annars är der full rulle
Benen hinner inte alltid med!!
Vi har klätterövningar och mys i mattes knä



Och givetvis det här med syskonkärlek
Gulleungar snart 6 veckor.





















1 kommentar:

  1. Första bilden alltså! Sweas blick! "Matte!!! De fastnar i öronen!!!"
    Den där lilla guldiga damen, hon verkar inte precis vara en man tar där man satt henne:)
    Underbara bilder på ett härligt gäng!
    Håller tummar för träning, så ni får som ni tänkt er.

    SvaraRadera