torsdag 8 augusti 2013

4 veckor

 4 veckor går fort, mycket fort. De små tar de första stegen ut i stora vida världen, börjar så smått här hemma.
Goldie kikar, är det långt ner?
Spöka tar stöd på brorsan
 Sådär, ner kom hon
 Fantomen klättrade in igen, för att kolla läget lite från ovan?
 En mysig håla passar precis till en liten

 Vi kan konstatera att det är VÄLDIGT trångt i valpsängen, när mamma också envisas med att ligga där
 En sovande tös
vaken gosse
 lilla busiga Spöka sover hon också ibland
 Och gossen också
Fick lite överskotts energi igår och sydde några halsband.
  Allt går bra här Swea är OK igen!!! skönt så slipper jag gå här och oroa mej.

Valparna äter nu 3 ggr/dag tänker öka till 4 from i morgon. Dom äter mycket bra och nu utan färs.

Då över till veckobilderna

"Fantomen" väger nu 1390g



 Spöka väger 1425g




Goldie  väger 1390g    ( tingad)






4 kommentarer:

  1. Tänk så spännande det måste vara med sådana upptäcksfärder!
    Så fina alla, men jag blir ju djupt imponerad av hur lilla Spöka står! Särskilt på andra bilden.
    Förälskad är jag dock i Fantomens ögon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är dom fina alla, men klart att man faller för en i var kull

      Radera
  2. Kan bara säga åh!!! Paul o jag är så glada att äntligen komma o hälsa på er på söndag. Lufsen mindre glad, han är rädd om pälsen😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet Maria känner Lufsen!! Ska bli kul att visa er de små underverken.

      Radera