fredag 10 maj 2013

jag vet

JA jag vet att jag borde uppdatera angående vår träff!!! Men ni får allt vänta  jag hoppas på bilder från valpköpare, själv var jag dålig på att använda kameran.

 Träffen var lyckad, känns det som. Vi var något mindre till antalet, men inte mindre trevligt för den sakens skull.
 JAG vill tacka alla som kom, hade med sej ettt glatt humör och ett hyfsat väder. Tack till mina kolleger
 för en fin dag.
Ett stor tack till sponsorer. ROYAL CANIN, TEBA, ENGELSONS, RUBINS JAKTPRODUKTER www.rubinsjaktprodukter.se. CINNOBER

 Som sagt det kommer mera.........

 Vi har haft lite andra saker att roa oss med, det kommer mera även här.

  Med dagens inlägg vill jag bara visa hur duktig fotograf jag är
vi tog lite släktbilder här hemma på kvällen först såg det så här ut
Nästa sekund
så här, jag lovar det gick på tiondelsekunder att utrymma området.

    Inget är som väntans tider!

vi hör snart igen

HEJ DÅ




2 kommentarer:

  1. Tack för igår...hårfint mellan Freija och Swea :) tihi...ja det gäller att vara snabb när man ska ta gruppkort

    SvaraRadera
  2. Blev ett stort skratt här! Härliga "ungar" du har!
    Väntar med spänning på dina bilder!
    SV
    Det där sjalmönstret är jag fortfarande bra förtjust i, trots att det blivit några sedan den första för säkert 20 år sedan. Blir nog än fler, fast om ett tag för nu har jag ju gjort 2 "på raken".;)

    SvaraRadera