söndag 19 maj 2013

ensamma

Söndag eftermiddag eller kväll har Swea och jag vår kurs. Ikväll kändes det inte som om vi (jag) hade lust .Av någon anledning struntade jag i det och packade in Swea, skunken,godis och vatten och körde till klubben. Väl där lite senare än jag brukar vara så var det himla tomt inte en kotte.
Vi gick kisserundan och kom tillbaka till bilen då var instruktören Malin kommen. Flera hade lämnat återbud och någon hade inte hörts av alls, SÅ det blev bara Swea och jag.

Inte för att vi blev ledsna för den saken, nej då det blev jättebra träning. Swea gjorde ett bra pass, och lite extra finslip blev det. Små detaljer som kanske inte spelar så stor roll men betyder mycket för mej. Jag vill ha lite fart och fläkt, känna att det finns glädje och energi i det vi gör. JA som sagt det gick väldigt bra, nu har vi börjat träna lite mer på snurren och lite andra saker som kommer i fortsättningsklass. Där snurren nog är det svåraste för oss, men det tar sej.
 Ett bra träningstillfälle, synd att inte Jacki var med men det blir hennes tur i morgonkväll.

Igår var jag i Hässleholm och tittade på utställningen, trevligt men fy tusan varmt så in i... tippar på 28-29 grader. Tur att mina hundar var hemma.
Många fina cockrar bl.a denna snyggingen
Visst är han vacker, ännu finare live.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar