söndag 12 maj 2013

Bilder från vår träff


Då kommer det lite bilder, som jag lovat.
en överblick av prisbordet

En trogen vän, med sin fina LOTUS, Sweas bästa kompis

Lotta och Whiskey ska prova kaninsläp, vilket dom fixade jättebra

Monica och Frida håller koll på mina marodörer, Swea håller koll på matte

Korvgrillning en populär gren

Ena lägret

Andra lägret.   Tyvärr blir det indelat i 2 läger, lite synd då jag tycker meningen är att vi alla ska lära känna varandra och inte bara inom den kennel man kommer ifrån. Hoppas komma på en lösning på hur vi blandar "gästerna", då detta inte var min tanke från början. Man är inte bättre för att man kommer från den ena eller andra kenneln, vi har ju alla ett gemensamt intresse, HUNDAR . Och JAG vill att vi ska dela erfarenhet och kunskap!!!



Har matte något gott i ryggsäcken? Frida

Swea

Jacki

Frida, Swea Jacki och Sweas dotter Astra

Swea pussar dottern Astra ( bild från Karin)

Jacki och Astra (bild från Karin)

Whiskey (Karin)

Liten sötnos bild av Karin

Jacki och barnbarns barnet Astra, foto Karin Astras matte TACK för fina bilder

Lite osäker på vem detta är men tror det är, nä jag vågar inte ( Bild tagen av Paul Levin)

Candys bror Lufsen (bild av husse Paul )

Är det en Candy från Bright Dream's (av Paul)

Texas är rädd om öronen (Paul)

Hette han Ville? ( Av Paul)

Samma vovve med husse (foto av Paul

träffens afgan??? (foto av Paul)

Samma Candy (foto Paul)

Ja henne känner ni ju (foto Paul)

Susanne och Victor (foto Paul)

??????? (foto Paul)

Ib och kaninen (Foto Paul)

Einars Eddie, utbildad servicehund (foto Paul)

tror jag vet vad hon vill

En fin bild av Mona-Lisa och Lykke (foto Paul)

Visst är hon fin Jolly trots att det är fel ras  (foto Paul)

 Ville igen ( foto Paul)

Jolly var lite skeptisk till kaninen (foto Paul)

Jacki (Foto Paul)

Maria och Lufsen vars husse heter Paul, TACK för de fina bilderna

Idag fick mina morgontrött ungar upp i ottan (om dom ville ha frukost). Övriga i familjen tog en tur till Köpendanmark, närmare bestämt Kastrup för att dumpa sonen där.  SÅ nu kan vi äta spagetti och köttfärs sås i hela 34 dagar.
 Nu sitter vi här och följer han färd på datan, inte jag så mycket, gubben har hittat en sida där man kan kolla flygplanens färd och för en stund sedan befann sej sonens över Island, på väg mot USA

Vi kom hem i tid  så att Swea och jag hann gå kurs, som idag nästan var på hemmaplan, närmare bestämt i Stackedala. Det är där vi går varje dag.
 Swea löper och verkar ha kommit i höglöp väldigt fort detta löp, kanske har Gucci som varit här ett par dagar fått henne med sej. Dom båda har haft sina egna "märkliga" lekar, både dag och natt. Dom har väckt mej om nätterna för gå ut......
 Swea var ganska avslagen inte riktigt på hugget för träning.
 Nu håller vi kväll och önskar er alla en trevlig kväll.


3 kommentarer:

  1. Han är en duktig fotograf den där Paul. Håller med dej att det är synd att det blir två läger på träffarna, men jag tror inte att det är för att någon tycker den är bättre än någon annan. Det blir nog bara så för att man känner fler av folken som har hund från samma kennel.
    Trevligt var det i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Så härligt att få se så många bilder!
    Förälskade mig givetvis i den lille Ville:) Det är något så otroligt gulligt och "jag-ska-ta-hand-om-dig" i små pojkvalpar med den där lilla snopp-knoppen under! Så fånig är jag!
    Ett tips för "blandning" kanske: när jag var inblandad i en träff med 3 olika kyrkor var vi rädda för just det. Då gjorde vi en stor skål med lappar med 1,2 och 3 på som alla fick dra ur. Och så sedan placeras i grupp med alla andra med samma nr. Blev en jättebra blandning och många nya bekant/vänskaper skapades!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för den fina kennelträffen! Halva nöjet är att sitta och titta på alla vackra cockerspaniels i olika färger och former! Hoppas verkligen att ingen anser sig bättre än andra, det gör verkligen inte vi i alla fall! jag tror på Susannes teori. Lånade några bilder från dej,hoppas det är ok!

    SvaraRadera