fredag 15 mars 2013

Mera Bamse

Dagarna går fort, på gott och ont.
Goda sidan: kanske kan jag bli av med förkylningen eller vad det nu är. Igår fick jag ha tag i astmamediciner. Har inte behövt det på något år, men när det börjar bli lite "trångt" så är det klokast.
 Den mindre roliga sidan är att nu åker snart Bamse, han blir bara goare för var dag så kanske är det tur han åker.
Det är inte många knop jag gör, men går fick jag trimmat Bamse. Han var så duktig.
Försökte mej på att ta några bilder på honom, då var han mindre samarbetsvillig.
vill inte

absolut inte

Ni ser själv väldigt mycket, "vill inte " här. Och sätter näsan i vädret som mammisen



väldigt lik sin mamma

och här med , Swea lyfter ofta på tassen precis så



som ni ser det finns intressantare saker än att bli fotad


 Han är så ullig och mjuk en riktig lurvepelle. Ibland så lik Swea ibland inte. Swea gillar att bli fotad, har känslan att han är läraktig som sin mamma. Han tar plats som sin mamma, skiter i vad de övriga säjer. Hoppar, skuttar och snurrar runt som mamma när det är något på G. Men gillar inte dammsugarn precis som mormor.



Idag blir det bad för gossen och sen myspys och imorgon kommer han att sitta och vänta på sin familj



 Här har han mysigt med sin mamma en av de första dagarna.



 Chop Chop som nu heter "Donna" och Bamse på väg ut i stora världen.


 Så avslutar vi med dagens leende Swea.   En bra dag på er

2 kommentarer:

  1. Han ser så go' ut!
    Tänk att han visst ska hit till sta'n, han kunde nog ha passat här alltså...:) (Om inte annat skulle jag gärna ha NÅGON, förutom P, som inte gillar dammsugaren...)
    Och den där tintin-locken är jag bara störtförälskad i!!
    PUSS till han!
    Och den där leende stollan till morsa han har:D

    SvaraRadera
  2. Här hittade vi riktiga sötnosar!
    Kram från
    Melody med matte

    SvaraRadera