söndag 13 januari 2013

NUUU!

   Ja nu är namnen officiella så vi får väl dra dom här med!!
 men vi börjar med lite snöbilder.





dom gillar snön. Jag har dom bara ute korta stunder.


 Och nu ska jag berätta att dom är superduktiga har börjat tala om när dom vill kissa och bajsa. Springer dom runt i köket så sitter dom vid dörren krafsar och gnyr när det är dags. Det lyckas inte var gång men visst är det en början, och jag är helt förvånad, de små liven. Det började i fredagskväll sobeltiken for omkring i hagen och förde ett jäkla liv, så jag bar ut henne och vips så bajsade hon. Sen har de andra följt efter. SÅ HIMLA duktiga ungar.

 Så var det det här med namnen eftersom dom nu finns på avelsdata så kommer dom här med.

Historian bakom är SWEET  , Sweas syster heter Queen, brodern Supertramp och Swea SWEET.
Och vad blir det då.
 röd tik heter DRÖMFLOCKENS
Röd hane  DRÖMFLOCKENS

sobeltik  DRÖMFLOCKENS
blå tik  DRÖMFLOCKENS
Och blå gosse DRÖMFLOCKENS
DET VAR DET HELA!!!









3 kommentarer:

  1. Riktiga små snögubbar och dito gummor!
    Jättefina namn har de ju fått också!
    Och vad du dopat de med undrar jag fortfarande... :)

    SvaraRadera
  2. Så fina namn till så fina valpar! Lyckliga blivande mattar & hussar♥

    SvaraRadera
  3. SV
    Jag är fortfarande rädd jag ska hitta fler glömda gömmor i källaren... Har en bit kvar till innerväggen:)
    Tack för svar! Jag läste 80 cm på en. Får väl bli ett nystan eller 2 till se'n, ska nog virka en tunn kant också.

    SvaraRadera