onsdag 9 januari 2013

6 Veckor

 6 veckor har redan gått



 Vi börjar i vanlig ordning
 Med Lilla C hon väger nu 2100g
 Liten, envis och kavat och gosig. Kullens apportör, bär gärna omkring på  leksakerna och en eller annan foppatoffel.








 Pojke D väger 2500g
mysig och den som utmärker sej minst, men bråkar gärna med brorsan



Lille L väger 2100g
  Ligger gärna i korgen eller på kudden och leker själv. En riktig myspys, men bakom den lugna fasaden döljer sej en bråkstake.

 Sobeltik  2400g
Kullens "galning" stor personlighet, märks hela tiden, bråkar, men roar även sej mycket själv, 
Väldigt lik mamma Swea som valp.

 Och sist tik S 2300g
 Sprallig även hon utmärker sej, gör sin egna utfärder. Även hon lik mamma i sättet. Myser gärna





 Och visst har vi gjort framsteg i våra ståövningar.....

Det var allt för idag från mej och mina tokiga, galna och så fina ungar




2 kommentarer:

  1. De är så jättefina hela gänget, men jag har inte bytt favorit :)

    SvaraRadera
  2. SV
    Och jag har samlat på mig en massa italienska (La idee di Susanna) o engelska broderitidningar. Funderar bara på ngt system så jag lättare skulle HITTA alla bra småbroderier till kort o så i dem :)

    SvaraRadera