tisdag 18 december 2012

Inte vad jag borde göra!!!!!!


Lilla röda syster ser allt ut som Toker


Sobelflickan, en linslus som sin mamma och näsan i vädret i allra bästa Swea stil

Här en linslus till  ligger nog i generna

Ser fundersam ut lilla damen

Trötta söta

Syster röd på promenad

Blå linslus med sin syster

Röd pojke = trött

Ja det var bilderna jag lyckades försnilla.
 Detta är inte vad jag borde göra, men nu väntar jag på degen som jäser, och sista vantarna ligger där och väntar på att bli klara. Och sen en halsduk och sen... jo än är det en del kvar. En julklapp är varken påbörjad eller ens riktigt bestämd vad det ska bli och det innebär PANIK!!!!
 Imorgon blir det en tur till staden julklappar ska fixas, maten ska inhandlas och allt ska jag ha ordnat imorgon för sen skiter jag i det, och det får bli som det blir.
 Valparna ska fotograferas dom blir ju 3 veckor, lite färs ska ska nog få smaka om vi hinner.
 Det är ganska märkligt  hur jag har blivit ju mer måsten jag har desto mindre KAN jag få gjort stressen gör att allt låser sej.
 Hundarna har åtminstone fått sin runda idag vilket det har varit dåligt med de sista dagarna. Förkylningen jag lyckades fånga har gjort att astman ger sej till känna i den dimman vi haft några dagar. Men idag var det lite bättre och jag kände att nu måste vi bara, gjorde det ganska lätt för mej, undvek skogsstigarna och tog alla på en tur.
 Nej nu hinner jag inte med er länge HEJ DÅ

2 kommentarer:

  1. Tack snälla att du tog dig tid!
    Känner igen mig i det där med stress... Fast jag blir sådan att jag "smågör" det ena och andra med resultatet att inget blir klart. :) Men i år har jag fixat bra - bara julklappar till några hundar. (Av tjuriga skäl, men attans mycket enklare o roligare.)
    Hoppas förkylningen ger sig!
    Dela gärna ut några pussar till lilla gänget!

    SvaraRadera
  2. 8 veckor!!!! tyckte de föddes nyss :)

    SvaraRadera