söndag 25 november 2012

förberedd!

  Dygn 57
Swea har nu börjat förbereda sej, hon har börjat gräva sin lya där ute. Det var ett evinnerligt rännande ut och in på henne, så jag smög ut och kollade. Jo i ena hörnet där som tidigare har varit rabatt där har hon valt platsen för sitt bo.
 Tempen var nere och vände tidigare idag, inte utan att jag blev lite orolig vill ju att hon håller sej några dagar till. Hon äter vilar, blir varm

Då ligger hon så här.
 Hon söker mycket ögonkontakt kan ligger jättelänge och bara stirra mej i ögonen. Lite kusligt.
 Swea har inget emot att promenera
Här kollar hon in hjortarna som äter på sin utfodringsplats, ingen ansats att vilja jaga dom!!
 Jag vill gärna hon håller sej några dagar, men nu börjar jag fundera lite på färger. Vilka färger kan det bli?
 Spännande !  

  
   Jag har fått hem mitt "lilla" däck
 det ska vi ha till vår bana. Som jag önska blir fixad innan tjälen kommer om det nu blir vinter i år

   Ska försöka rapportera i morgon.
  Ha de gott så länge

1 kommentar:

  1. spännande !! Vilken tjockis hon blivit!!Lycka till nu med allt

    SvaraRadera